Cha Cha! :D

Cha Cha Nyskappade bloggen som kommer uppdateras dagligen ;)

Blev nyss klar med vår lilla design åh sånt :D
Sitter på min röv och spelar musik och tråkar nu för jag har nada att göra och sertch är sån luffare att han är med Adam och dom ist för mig :( Om du läser detta sertch så e jag djupt sårad...

Och alla som vill joina Alla vi som är Tjock och fula om ni känner samma som mig och sertch.
Eller så addar ni våran FB med ;) Mathias Chiggy Johansson och Sergei Sertch Djomin :D

Puss Puss Häj :D

//Chiggy

Kommentarer
Postat av: adam

sååååå fulllla är ni :D:D:D:D:D

2010-12-17 @ 17:58:54
Postat av: adam the one and only

du kan vara det! ;)

2010-12-18 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0